.

מוח קונה
מוח מוכר

אירוע פתיחת שנה לקהילת העסקים האזורית של מעברים בעמק

כמדי שנה, מתאספים כל עסקי האזור לאירוע פתיחת השנה העברית, בבוקר חגיגי של השראה, חיבורים חדשים ומפתיעים ומילוי מצברים.

 

יום שלישי 19.11.2024
9:00-12:45
'מגדה' - אולם התרבות האזורי, עין השופט

מה הלו"ז?

09:00-09:30 | התכנסות, קפה ומינגלינג

09:30-09:40 | ברכות: גיל לין - ראש המועצה האזורית מגידו

9:40-11:10 | חלק א' - הרצאה: מוח קונה - מוח מוכר, אליאב אללוף

11:10-11:30 | הפסקת קפה וכיבוד קל וטעים ביותר

11:30-12:45 | חלק ב' - סדנת חיבורים ותרגולים: לספר את הסיפור שלך, בהנחיית אליאב אללוף

חלק א' | הרצאה: מוח קונה - מוח מוכר

יש לנו "שני מוחות": מוח קונה ומוח מוכר.
רוב העסקים יתכננו איך למכור את הרעיונות, המוצרים והשירותים, באמצעות המוח "המוכר": 
הידען, החכם, זה שמבין הכל, משווה, בוחן ובודק.
זה שמאמין שהמוצר הטוב ביותר מנצח, זה שחושב שההיגיון שולט, ושאנשים עושים את מה שהם אומרים.

וכאן מתחילות הבעיות.
כי בדרך כלל, לא כך הלקוחות שלנו פועלים ונוהגים, וגם לא כך אנחנו קונות וקונים.

ההרצאה מתנהלת כשיחה אינטראקטיבית, שמתאימה למי שמחזיקים סלולרי ביד, ומאבדים ריכוז ועניין מהר.

נשים דגש על האתגרים המיוחדים של עולם העסקים הקטנים ונדבר על:
• איך לייצר תובנת לקוח, להבין מה באמת חשוב ללקוח שלנו, גם כשהלקוח בעצמו לא ממש יודע להסביר?
• מה זה סטוריטלינג עסקי ואיך הוא עוזר לנו להשיג יעדים עסקיים?
• למה יש לקוחות שמתלהבים מאתנו - וכאלה שבכלל לא מבינים מה אנחנו עושים?
• מה הסיפור של מיתוג, האם ואיך זה עובד - והאם זה עובד עלינו?
• מה גורם ללקוחות לשלם יותר על אותו המוצר או שירות, ולהרגיש טוב עם זה?
• איך לבנות בסיס לקוחות בצורה אותנטית, מבלי לשקר או להביך את עצמנו בפרסומים?
• איך לקנות ולמכור רעיונות, אג'נדה, חלומות, ולא רק מוצרים ושירותים?

על שאלות אלו ועוד, נענה יחד, כדי לגלות את האמת המביכה של איך לקוחות באמת חושבים, איך עובד (כנראה) המוח שקונה ואיך להתאים את דרכי השיווק והמכירה שלנו.

חלק ב' | סדנת חיבורים ותרגולים: לספר את הסיפור שלך

סדנה פרקטית ממנה נצא עם שני סיפורים:

נאום מעלית
תיאור קצר של המיזם או בעל העסק, שמתאים ל"נאום מעלית" או לתיאור ב"אודות" לאתר האינטרנט של העסק או לשימוש בסרטון או לפוסט במדיה החברתית.

סיפור מכירות
סיפור שיכול לשמש הן בעל פה והן בפורמט דיגיטלי (מצולם או כתוב), שמטרתו היא להתמודד עם האתגרים הגדולים של בעלי עסקים: איך מסירים את החסמים העיקריים שמונעים מהלקוח לקנות ולמה דווקא להעדיף אותנו.

אליאב אללוף

מומחה לסטוריטלינג ושיווק, שמתמקד בשנים האחרונות בסיוע לחברות, יזמים וארגונים העוסקים מכירות של מוצרים ושירותים מורכבים - כאלה שלא קל להסביר בכמה מילים.
הוא גם מרצה, סופר ויועץ שליווה למעלה מ-100 מותגים מובילים בארץ ובחו"ל, ואף היה שותף להקמת וניהול קרן הון הסיכון הבינלאומית, FOLLOW (THE) SEED.

עלות:
65 ש"ח לתושבי המועצות השותפות: עמק יזרעאל, מגידו וזבולון
75 ש"ח לתושבי יישובים אחרים

להרשמה:
יש למלא את הפרטים בטופס המצורף.
קישור לתשלום יישלח לקראת למועד האירוע.

מועצה
עמק יזרעאל
מגידו
זבולון
אחר

לפרטים:
רעיה לוי זוהר
רכזת תחום יזמות ועסקים
מעברים בעמק
raaya@mvrm.co.il

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.